Digitaliseringsmessen er Danmarks største begivenhed for offentlig digitalisering. Messen afholdes af KL i samarbejde med Borgerservice Danmark og KITA. Samarbejdet sikrer at messen viser alle sider af digitaliseringen og giver publikum en totaloplevelse. Messen afholdes én gang årligt og tiltrækker typisk omkring 1.850 mennesker.
Messen er til offentlige politikere, ledere og medarbejdere, der arbejder med og interesserer sig for digitalisering og IT.
Hent logoer for Digitaliseringsmessen25 her (kommer senere)
Hent webbannere for Digitaliseringsmessen25 her (kommer senere)
![]() |
KL; MessearrangørKL er en interesse- og medlemsorganisation for de 98 kommuner i Danmark. Alle danske kommuner er medlem af KL. Læs mere på www.kl.dk. |
![]() |
Borgerservice Danmark; MedarrangørBorgerservice Danmarks formål er at medvirke til udvikling og effektivisering af kommunernes borgerservice. Medlemmerne er personer med ledelsesansvar for kommunal borgerbetjening. |
![]() |
KITA; MedarrangørKITA er en politisk og faglig uafhængig forening for de kommunale it og digitaliseringsansvarlige. Lær mere på www.itchefer.dk. |
Janni Elmquist Clausen, Konferencekoordinator for KL
digitaliseringsmessen@komponent.dk
Tlf: 8779 6395
Mads Bechgaard
mads@madsogvitus.dk
Tlf: 2835 6467
Vitus Bagge Nielsen
vitus@madsogvitus.dk
Tlf: 2835 6466
Louise Andersen, Sekretariatsleder for Foreningen KITA
la@koncept-net.dk
Tlf: 3190 1155
Søren Nørgaard Madsen, Projektleder i KL
snma@kl.dk
Tlf: 3370 3633
Anna Høxbro Bak, Presse- og kommunikationsansvarlig for KL
anhb@kl.dk
Tlf: 3370 3213