OM DIGITALISERINGSMESSEN

Digitaliseringsmessen er Danmarks største begivenhed for offentlig digitalisering. Messen afholdes af KL i samarbejde med Borgerservice Danmark og KITA. Samarbejdet sikrer at messen viser alle sider af digitaliseringen og giver publikum en totaloplevelse. Messen afholdes én gang årligt og tiltrækker godt 1.800 mennesker.

Messen er til offentlige politikere, ledere og medarbejdere, der arbejder med og interesserer sig for digitalisering og IT.

Hent logoer for Digitaliseringsmessen24 her.

Hent webbannere for Digitaliseringsmessen24 her.

ARRANGØRER


/res/artimg/4/6/164/0-R8nZku_743_450.jpg

KL; Messearrangør

KL er en interesse- og medlemsorganisation for de 98 kommuner i Danmark. Alle danske kommuner er medlem af KL. Læs mere på www.kl.dk.

/res/artimg/4/6/164/0-g0ex8s_200_200.jpg

Borgerservice Danmark; medarrangør

Borgerservice Danmarks formål er at medvirke til udvikling og effektivisering af kommunernes borgerservice. Medlemmerne er personer med ledelsesansvar for kommunal borgerbetjening.

/res/artimg/4/6/164/160-6g7uYf_160_86.jpg

KITA; medarrangør

Læs mere på www.itchefer.dk.

Kontaktoplysninger


For publikum

Janni Elmquist Clausen, Konferencekoordinator for KL
digitaliseringsmessen@komponent.dk
Tlf: 8779 6395

For Udstillere og Alliancepartnere

Mads Bechgaard
mads@madsogvitus.dk
Tlf: 2835 6467

Vitus Bagge Nielsen
vitus@madsogvitus.dk
Tlf: 2835 6466

Louise Andersen, Sekretariatsleder for Foreningen KITA
la@koncept-net.dk
Tlf: 3190 1155

For oplysninger om baggrund for messen samt pressekontakt

Bettina Pedersen, Projektleder i KL
bepe@kl.dk
Tlf: 3370 3306

Anna Høxbro Bak, Presse- og kommunikationsansvarlig for KL
anhb@kl.dk
Tlf: 3370 3213

Kombit logo Digitaliseringsstyrelsen logo Biometric Solutions/Frontdesk Logo EG logo
Visma logo Deloitte logo Atea logo
Digitaliseringsmessen 2024 Digitaliseringsmessen 2024
Vi anvender cookies. Vil du bruge dette website godkender du dette.